Service

Wij houden van duidelijkheid en daarom rekenen wij vaste prijzen voor onze apparatuur. Die prijzen liggen wellicht iets hoger dan bij prijsvechters, maar daar krijgt u een heleboel voor terug. Service staat bij ons hoog in het vaandel en wij nemen met plezier al uw zorgen uit handen. Dit kunt u van ons verwachten:

 

Advies

Het ene apparaat is de andere niet. Daarom leggen we graag uit wat de specifieke eigenschappen zijn van elk product dat wij verkopen. Samen met u bepalen we welk apparaat voor u het beste is. Daarin gaan we niet over één nacht ijs. Bij inbouwapparatuur maken we een vervolgafspraak bij u thuis om er zeker van te zijn dat alles past en aangesloten kan worden. Dat doen we ook als het gaat om een apparaat dat vervangen moet worden. Want al is een oven van hetzelfde merk; in de loop der jaren verandert er wel eens wat. Er moet altijd wel een paneeltje worden aangepast of een andere scharnier komen voor een koelkast. Daarom vinden wij het belangrijk om ter plekke te gaan kijken, dan weten we precies wat er kan. En dat kan op zeer korte termijn. Soms meten we dezelfde dag nog in, anders de dag erop. Dit is bij de prijs inbegrepen, tenzij we vooraf hebben overlegd dat meerwerk nodig is.

“Laatst kon ik de tablet ophalen die ik besteld had. Dat vond ik wel spannend, want ik snap helemaal niets van computers. Maar toen ik binnenkwam had Peter het ding al uit de verpakking gehaald en ‘m geïnstalleerd met e-mailadres en al. Vervolgens kreeg ik een kop koffie en aan tafel legde hij me nog het een en ander uit. Hartstikke fijn, want nu kon ik er thuis meteen mee aan de slag.”

– M. van de Waal-Zuidema, Hoorn

Plaatsen en installeren

Bij onze service is uiteraard ook de plaatsing inbegrepen en het op de juiste manier installeren van uw nieuwe apparatuur. Van televisie met internetaansluiting tot droger en vaatwasmachine. Daarvoor hebben we onze eigen servicedienst, want alleen dan kunnen we de beste kwaliteit garanderen. We gaan pas weg als alles werkt en u precies weet hoe u het apparaat moet bedienen. We nemen al het pakmateriaal mee en eventueel ook de oude apparatuur. Heeft u achteraf toch nog vragen? Dan kunt u altijd even bellen en we komen gewoon even langs als extra uitleg nodig is. We helpen u graag.

“Ik had een nieuwe koelkast nodig, maar omdat ik slechtziend ben, is het voor mij niet eenvoudig om naar de winkel te gaan. Toen bood Peter Lieshout aan om me even op te halen. Fantastisch toch?”

– J. van Berkom, Hoorn

Onderhoud en reparatie

U kunt altijd bij ons terecht voor onderhoudsadvies. Voor al onze producten weten we wat de beste manier is om er zo lang mogelijk plezier van te hebben. Problemen die binnen de garantie vallen, verhelpen wij uiteraard kosteloos. Voor alle andere reparaties staat ons eigen serviceteam ook klaar, zelfs al is het apparaat drie of tien jaar oud. Vrijwel alles kunnen we repareren, ook inbouwvaatwassers, dvd-spelers en combi-magnetrons. Houd dan echter wel rekening met bijkomende kosten. We rekenen voor de voorrijkosten en het eerste kwartier van het bezoek € 52,50 inclusief btw. Daarna hanteren we een uurtarief van € 60,-. Als reparatie niet mogelijk blijkt of niet rendabel is, kunnen we altijd adviseren over een nieuw apparaat en deze inmeten als dat nodig is.

“M’n vriezer bleek stuk, maar hij zat behoorlijk vol en ik wilde niet dat al het eten zou ontdooien. Dan kun je alles wel weggooien, zonde. Lieshout Hoorn regelde dat er diezelfde middag nog een nieuwe vriezer werd geleverd en aangesloten.”

– N. Doornekamp, Hoorn

Kortom: wij regelen de volledige service voor uw elektronische apparatuur!

Lieshout, zorgeloos genieten